Okrugli stol "Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj"


U srijedu 10. lipnja 2015. u Ekonomskom institutu, Zagreb održan je okrugli stol na kojemu su predstavljeni rezultati istraživanja pod naslovom

"Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj".

U istraživanju je analiziran sustav vrijednosti hrvatskog društva prema dimenzijama nacionalne kulture kako ih definira nizozemski sociolog Geert Hofstede. Prema Hofstedeovoj metodologiji prikupljeni su anketni podaci na reprezentativnom uzorku od 1.500 građana Republike Hrvatske te je istraženo pet dimenzija nacionalne kulture: distanca moći, izbjegavanje nesigurnosti, individualizam vs. kolektivizam, maskulinitet vs. feminitet i vremenski horizont ciljeva. Više o rezultatima istraživanja pročitajte u priloženoj studiji i priopćenju za medije.

 
 

Sudionici okruglog stola bili su dr. sc. Drago Čengić (Institut društvenih znanosti Ivo Pilar), prof. dr. sc. Jasminka Lažnjak (Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu) te doc. dr. sc. Najla Podrug (Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu), a moderatorica okruglog stola bila je dr. sc. Jelena Budak (Ekonomski institut, Zagreb).

 

 

Istraživanje su financijski podržali članovi Kluba EIZ-a: tvrtke Agrokor d.d. i Privredna banka Zagreb d.d., a proveli su ga istraživači Ekonomskog instituta, Zagreb: dr. sc. Edo Rajh, dr. sc. Ivan-Damir Anić i dr. sc. Jelena Budak.


Ostale fotografije s okruglog stola pogledajte niže u Galeriji.
 

Galerija

Vrh