Novi broj Radnih materijala EIZ-a


U novom broju Radnih materijala EIZ-a autori Jelena Budak, Edo Rajh i Mirela Holy donose rad pod naslovom "Public perception of creative and cultural industries in Croatia".

Istraživanje se bavi percepcijom javnosti o kreativnim i kulturnim industrijama u Hrvatskoj. Temeljem anketnih podataka, empirijski se ispituje koliko su hrvatski građani/potrošači upoznati s kulturnim i kreativnim industrijama te kako koriste proizvode i usluge kreativnih i kulturnih industrija. Nadalje se uspoređuju njihovi stavovi prema proizvodima i uslugama kreativne i kulturne industrije. Cilj istraživanja je identificirati odrednice percepcije javnosti u kontekstu kreativnih industrija i kreativne ekonomije. Testirano je šest glavnih teorijskih modela prihvaćanja kako bi se ispitalo koji teorijski model najbolje odgovara kontekstu kreativnih industrija u Hrvatskoj. Temeljem rezultata analize, izvedeno je 20 preporuka za budući razvoj politika poticanja kreativnih i kulturnih industrija u Hrvatskoj.

Radu možete pristupiti putem naših mrežnih stranica ovdje.
Vrh