Uloga oglašavanja u kupnjama potrošača preko mobilnih uređaja: moderirajući učinak inovativnosti potrošača

Naručitelj: Ekonomski institut, Zagreb
Trajanje projekta:  1. veljače 2020. – 31. siječnja 2021.
Voditelj projekta: Ivan-Damir Anić
Suradnici: Nicoletta Corrocer (ICRIOS, Sveučilište Bocconi, Italija), Mirela Mihić (Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, Hrvatska), Ivana Kursan Milaković (Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, Hrvatska)

Sažetak:
Cilj ovog projekta je razvoj i testiranje modela koji istražuje čimbenike kupnje preko mobilnih uređaja potaknute reklamiranjem preko mobilnih uređaja, kao i rezultate ove vrste kupnje vodeći računa o inovativnosti potrošača kao moderatoru. Podaci koji će se prikupiti anketiranjem potrošača će se analizirati različitim statističkim metodama i testovima. Uzorak uključuje korisnike mobilnih uređaja u Hrvatskoj. Ovaj projekt pridonosi boljem razumijevanju čimbenika i uspješnosti reklamiranja putem mobilnih uređaja s aspekta potrošača. Originalnost istraživanja je u tome što je to prva studija koja istražuje ulogu inovativnosti potrošača kao moderatora u reklamnim kampanjama u kontekstu mobilnih kupnji. Projekt također ima zadatak dati preporuke menadžerima kako da uspješnije targetiraju svoje kupce u pokretu i povećaju prihode od prodaje.

 

PODRUČJE ISTRAŽIVANJA: Potrošači

Vrh